sâmbătă, 1 august 2009

Cele mai bune cosmetice

Dragele mele,

Ce zi frumoasa de 1 August! Va doresc o ultima luna de vara superba, cu amintiri frumoase!

  • In dimineata aceasta m-am trezit destul de devreme, ora 6 a.m mi-a adus cateva raze de lumina timide, dar calde, blande. Superba zi de week-end, mi-am zis, numai buna de alergat prin iarba, cum o faceam odinioara prin gradina bunicilor. Orasul are avantajele lui, pentru care am pledat de nenumarate ori in dispute cu diverse persoane, insa recunosc, gandul imi zboara de multe ori la viata simpla, in natura...

  • Intotdeauna am considerat ca produsele naturale sau cele pe baza de extracte din plante sunt cele mai bune cosmetice pentru orice tip de ten! Imi aduc aminte ca in copilarie priveam admirativ la stilul cochet, dar foarte simplu de altfel, in care bunica mea isi ingrijea tenul si pielea mainilor cu ceaiuri din petale de trandafir ori ritualul de dimineata de spalare pe fata - nu cu apa simpla, ci cu ceai de menta…era atat de racoritor si avea o mireasma divina! Cele mai bune cosmetice sunt cele ce au ingrediente care ne sunt la indemana celor mai multe dintre noi!





  • P.S: Promisiunea Whisper este ca voi scrie pe acest blog despre cat mai multe tipuri de masti si metode naturiste care sa va ajute sa va ingrijiti frumos si sanatos tenul. Nu uitati, va astept cu intrebari pentru diferite probleme legate de cosmetica si machiaj si va asigur ca voi face tot posibilul sa va raspund cat mai detaliat, sa va dau solutii! :)

2 comentarii:

  1. Hello,

    Eu sunt Dorina. Imi place foarte mult ideea de cosmetice preparate natural! Am o rugaminte mare, mare, mare: mai dati-ne idei, cum sa facem masti cosmetice din produse naturale. Eu sunt foarte interesata de acestea.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Dorina,

    Bine ai venit pe acest blog! Urmareste-ne in continuare, pentru ca vei regasi cat de curand mai multe tipuri de produse cosmetice home made.

    Frumusete deplina!

    RăspundețiȘtergere

Aveti o opinie? Exprimati-o! Aveti o intrebare? Scrieti-mi aici si va raspund numaidecat!

Ce s-a intamplat azi in istorie

Postări populare