vineri, 7 august 2009

FINALUL CONCURSULUI “Doua sedinte gratuite de machiaj by Whisper Make-up Moments”!

Buna seara, dragele mele!

In acest moment declar ca fiind inchis concursul “Doua sedinte gratuite de machiaj by Whisper Make-up Moments”! Am primit neasteptat de multe e-mailuri de la dvs, iar acest lucru imi spune ca pentru noi, femeile, frumusetea este importanta, iar machiajul este un element esential pentru imaginea noastra!

In mod absolut de apreciat, toate doamnele si domnisoarele care s-au inscris in concurs arata superb: frumoase, elegante, sexy, adorabile! Reprezentantelor sexului frumos si puternic, in acelasi timp, care s-au inscris in concurs, tin sa le multumesc in mod deosebit!

Cele doua castigatoare vor fi desemnate prin tragere la sorti, numele acestora va aparea maine, pe acest blog.

De asemenea, precizez ca TOATE CONCURENTELE, DAR SI PRIETENELE / COLEGELE ACESTORA (care se regasesc in lista celor 5 e-mail-uri pe care mi le-ati trimis fiecare dintre dvs) vor primi un cadou. Tot maine voi mentiona pe blog despre ce cadou este vorba!

Nu uitati: daca aveti un blog, putem face link exchage sau puteti ajuta la promovarea campaniei initiata de Whisper Make-up Moments, “Sustin frumusetea sub toate formele ei!”. De asemenea, va stau la dispozitie gratuit pentru orice intrebare / curiozitate aveti in materie de make-up. Scrieti-mi pe blog, va raspund numaidecat, cu mare drag!

Va urez o seara deosebita si va astept maine, pe blog, sa felicitam castigatoarele si sa aflam ce cadou primeste fiecare doamna si domnisoara pentru care machiajul este important! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveti o opinie? Exprimati-o! Aveti o intrebare? Scrieti-mi aici si va raspund numaidecat!

Ce s-a intamplat azi in istorie

Postări populare